Rzetelnie realizujemy kierunek rozwoju, a nasza wizja organizacji to wyobrażenie o jej kształcie, i wskazanie drogi, którą chcemy podążać.
Chcemy być firmą ukierunkowaną na Klienta i jego rzeczywiste potrzeby, dlatego nasza wizja odnosi się do trzech obszarów: jakości obsługi, podejmowanych procedur i technicznych aspektów, oraz wizerunku społecznego w oczach Klientów, Współpracowników i Pracowników.
Przy kształtowaniu procedur jakości obsługi, szczególny nacisk chcemy położyć na rzeczywistą wartość oferowanych przez nas usług, stąd też w całym procesie obsługi, głównymi kryteriami działania są:
Przy kształtowaniu procedur i ich technicznych aspektów, najważniejszymi kryteriami powinny być dynamika rozwoju i innowacyjność, które pragniemy osiągać stosując następujące zasady:
W zakresie wartości społecznych i kształtowaniu relacji wewnątrz firmy, chcielibyśmy stworzyć miejsce, gdzie ludzie chcą pracować, ponieważ: